Og så lige her på kvindernes kampdag. En soft drink revolution:

Det’ new bizz. 
Nu skal I godt nok høre. Vi har vanen tro rygende travlt. Som den anden dag, hvor Madsen og jeg var talere hos Styrelsen for Fastholdelse og Rekruttering, som ønskede ny webstrategi. Vi leverede scenevante og veloplagte vores mediekommu-pakke nr. 1: ‘Medietsunamien - dér stod bladbranchen med bukserne nede‘. Folk knuselsker, når Madsen spiller den store farlige computer, der æder mig, den lille trykte avis. Sikken en applaus (og man sender sin gamle method acting-lærer en venlig tanke).
Det, vi prøver at sige er, at OMF expander, så det sjasker, ok. Kommunikative, merkantile løsninger langes over disken, og vi kan da godt løfte sløret for, at indsatsen på søgemaskineoptimeringen har trukket en del kunder til. Shit, vi ligefrem skider millioner af individuelle besøgende på vores site, og de kommer igen og igen, for OMF har sat sig på den børsnoterede guldgrube, der hungrer efter events og livsstilprodukter med KANT, ik. Ikke bare en småskæv ide, nej nej, de vil ha dybt liderlig, flosset undergrundskant og originale budskaber, der tør larme og sætte nye standarder (i den forb. stort tillykke til Danske Bank). Vi skal ha fat i firstmovers’ne. AFSTED KLOKKENNU, pr-bussen kører, og ombord skal: VISA Elektron-segmentet, mage til forbrugsbevidsthed findes ikke i nogen anden befolkningsgruppe, og avantgardisterne der besøger CIFF to gange om året, dem kommer vi ikke uden om. Og som 3. hovedmålgruppe: dem fra Douglas Entertainment og øvrige demografier, der ser anal-smalt tv med Emil Thorup (aj, så vildt, han ik’ er bøs’). Her ligger kapitalen, her sigter vi, og her rammer vi tyrens øje ved hornene.
 

EN STILET(TO) DRINKS // FRESH FIZZ

Ka man virkelig det?!
Madsen og jeg har ikke finpudset den her, vel. Vi har bare kløvet et stykke træ på midten og spørger et allerede gravet hul i markedet:
KUNNE man lave en energidrik, der appellerede lidt til kvinder med sans for modedingenoter og smarte, højhælede sko. Sådan en low calory, stilet drik uden alkohol og måske i douche pasteller?? Gå nu lidt med os her…
Det vilde kunne være at skabe et eller andet både grafisk og organisk mønster og så måske på en eller anden vanvittig original måde få inkorporeret ordet VITAMIN i navnet.
Tænker vi den helt til ende, så kan Fresh Fizz blive den foretrukne plastflaske i enhver urbanistellas reklame/kunstner-net, cuuuute. Hvem ved, måske fylder hun og alle hendes girlfriends den op med vand igen, og så har vi en omvandrende reklamesøjle.
Smagen skal være tilpas frisk, men uden brus, så den også kan bruges som mixer til long drinks. Og endnu et step ud af vanetænkningen: Kunne vi måske initiere et samarbejde med DAFI og booste Fresh Fizz som sponsdrik ved modeshows på Rådhuset etc. Vi tør slet ikke tænke på størrelsen af det her støderprodukt. Fra nice to have til need to have på rekordtid. Men får lyst til at forme et origami-dyr, som ligner en karamel, men i virkeligheden er en tampon. Arrghghh, Fresh Fizz kunne så indgå som en del af en flabet goodiebag rummende drikken samt et bed-head-hårprodukt fra Dennis Knudsen ved næste Beauty Awards. Lige pludselig får vi tilmed en ætsende lyst til at hive Tina Bilsbo ind over som ambassadør for Fresh Fizz. Alternativt Ziggy Noreen, hvis Bildsbo er for travl.

VIL DU OS’ HA’ EN FRESH FIZZ?